PAKEJ-PAKEJ MEMULAKAN PERNIAGAAN




Dapatkan pakej-pakej perniagaan yang ditawarkan melalui Deli Ice Blended. Harga yang ditetapkan adalah mengikut pakej yang ditawarkan. Pakej yang ditawarkan adalah serendah RM500 iaitu Pakej TRIAL SET, diikuti pakej BUDGET SET dan Pakej COMPLETE SET (harga dan senarai barang yang ditawarkan seperti yang tertera di label pakej). Latihan @ praktikal cara mengandalikan perniagaan ini akan dikendalikan oleh pihak Deli Coffee Ice Blended atas permintaan pelanggan pakej. Latihan@ praktikal ini akan dibuat dimana-mana lokasi yang bersesuaian dengan pembeli pakej (atas permintaan).



Syarat-syarat dalam pembelian pakej-pakej dari DeLi Coffee ice Blended @ delicafe.blogspot.com :

1. Setiap pembeli haruslah menggunakan bunting atau "stall" yang disediakan@dikeluarkan oleh Deli Coffee Ice blended sahaja.Penggunaan bunting@ stall ini adalah diwajibkan bagi pembeli yang membeli bagi tujuan perniagaan.
2. Setiap produk haruslah menggunakan produk yag dikeluarkan oleh pihak Deli Coffee Ice Blended sahaja. ( jumlah pembelian adalah tiada had)
3. Bagi tujuan latihan @ praktikal, setiap pembeli pakej hendaklah menghubungi pihak pengurusan bagi membolehkan penetapan tempat, tarikh dan waktu yang sesuai bagi membolehkan latihan praktikal itu diadakan. Sedikit kos mungkin dikenakan oleh pihak pengurusan ( berdasarkan tempat latihan diadakan)
4. Setiap pembeli pakej yang tidak aktif dalam pembelian produk Deli Coffee ice blended tidak akan dikenakan sebarang tindakan.
5. Penjualan pakej kepada pihak ketiga hendaklah dimaklumkan kepada pihak pengurusan Deli Coffee Ice Blended bagi membolehkan pengemaskinian senarai pembeli pakej dilakukan bagi memudahkan pemantauan dari pihak pengurusan.
6. Penjualan pakej kepada pihak ketiga bagi tujuan mendapat keuntungan dri hasil jualan tersebut adalahdilarang sama sekali dan tindakan keras akan dikenakan jika didapati bersalah.

Sebarang makluman atau pertambahan akan diberitahu dari semasa ke semasa. Harap Maklum

No comments:

Post a Comment

Followers